Kizimveoglumm Kızlar 35+2 haftalıgız kızımla doktor erken gelmeye niyeti var dedi 2630 gram eger bu hafta yada haftaya gelse bebegimde bir sorun olur mu 🙄🙄 bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Deniz2961 Kizimveoglumm cnm masallh bya buyumus bebis zaten 35 hftda zaten gelisimi tamamlnmstr rbbm sag saglim kucgna almya nasp etsn 😍
Duyduy Kizimveoglumm Kizimveoglumm 36haftadan snrası normal kabul ediliyor. Sezeryan dogumda bazı doktorlar 36 da ya da 37de alabiliyorlar saglıklı oluyorlar. Sıkıntı yoktur sonuçta doktorun demiş. Sakıncalı olsa söylerdi. Neye göre erken gelmeye niyeti var dedi? Açılma falan mı olmş?
Tsevgi Kizimveoglumm kilosundan dolayı belki küvete alabilirler 3 olsun die ama başka sıkıntı olacağını düşünmüyorum
zlemAcar Kizimveoglumm canım 36. Haftaya geldiğinde ve 2500 sınırını aşınca sorun olmuyor diye biliyorum. Benim doktorum böyle demişti. 🤗
yefeninannesi Kizimveoglumm bildiğim kadarıyla akciğerleri de gelişimini tamamlamış oluyor bu haftalarda Allah’ın izniyle sağlıklı Olur inşallah peki neden erken gelmeye niyeti var kanısına vardı doktorunuz
DidemYldrm Kizimveoglumm hiç bir sorun olmaz canım 2500 kg altını küveze koyuyorlar maşallah senin bebeğinin kilosu da iyi bol bol kaşar peyniri ye muz ye doğana daha 3 e yakın olur
Kizimveoglumm DidemYldrm Tolsel belirtim yok sadece hafif çok nadir gelen adet sancılarım var net normal çıktı jersey gayet iyi bende anlamadım acaba kız çocukları erken gelir diye mi öyle dedi sebebide sormadım valla bu hafta salı gitcem yine bakalım neler olacak
Kizimveoglumm DidemYldrm en çok tükkettiğim yiyecekler 😍😍😍🙏🏻 hamilelikte kusmam ve bulantım olmadığı için Allah'a şükür herşey yiyorum 🙏🏻 hiç bişey den tiksinmedim
Traumengel 1900 gram bebeklerin hastaneden anneleri ile çıkıp gittiğini biliyorum ☺ Sağlığı iyi olduktan sonra oksijeni falan sıkıntı olmaz.
Sara Kizimveoglumm 2500 yukAri oldugunda hicbiseycik olmaz prensesimize.Benim arkadasim vardi onun cocugu 1800 dogum yapti cocuugu kuvezden 2500 cikardilar ☺