Dilaraaq Merhabalar ben 5 haftalık hamileyim aşırı derece de gaz sıkışması ve karın ağrısı çekiyorum ne yapmaliyimmmmm
Burcinsahin Dilaraaq ya bende öyle adet sancısından daha hafif böyle canını yakmıyor ama huzursuz ediyor bende yerleşme sancısıdır diye düşünüyorum
esrerkn Ben 7 haftalık hamileyim halen oluyor ;) yapacak bişey yok vallahi . Sırt üstü uzan elini karnına koy hafif hafif ovala 🙂