@FatmaNur1883 benim ikinci gebeliğim canım nasip olursa önümüzdeki cuma doğum yapıcam. Ben iki adet emzirme atleti aldım sürekli evde olacağım için rahat etmek istedim. Hem sütyen hem atlet üst üste giyinmiyim diye düşündüm. İlkinde her ikisinide almıştım fakat üst üste rahat olmadı. Ama atletlere bayıldım resmen istersen resmini atabilirim. Ben denemek için iki adet aldım biri hafif pedli biri direk penye. Dışarıya çıkarken pedli olanı kullanırım evde ztn atletle geziyorum diye penye olanıda evde giymek için aldım gelir gelmez denedim çok hoşuma gitti tavsiye ederim. Bu arada 4 adet emzirme sütyenide almıştım 6. Aydan beri onları kullandım ama emzirirken atlet daha mantıklı.