Gebeliğim başından beri hep kanamam vardı. Bu zamana kadar geldik. bebeğimin sıvısı azalmıştı şimdi ise bitti. Düşük ( kürtaj) için şu an hastanedeyim. Allah kimseye yaşatmasın. Çok yıprandım bu süreçte. Bu haftalarda benim gibi kürtaj yapan var mı ? Tavsiyelerinizi ve tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ?