_tugbaa Son 4günüm kizlar ama gelmek istemiyorum benimkisi sanirim 41haftayida tamamlamak zorunda kalicam doktorumda gerekirse suni sanci veririz dedi ama kesinlikle istemiyorum sancilarim ve acilmam olmasi icin ne yapmam lazim😞 bol bol yuruyorum temizlik bile yapiyorum normal bir yasantim varmis gibi ama tik yok 😞😞
Basakasaf _tugbaa yaa nasıl oluyor ben duan 37+5 im kasıklarıma baskı fena bi şekilde ayrıca belimde ara ara agrı bacakta kasılma bunlar olmuyor mu🤔
kyrdsvn _tugbaa son 2 günüm ama al benden de o kadar 🤦🏼♀️ Sanki daha Doğuma aylar varmış gibi hiçbir belirti yok. 2 gün önce suyum geldi sandım meğerse değilmiş dr muayene etti rahimm yumusamıs 1 cm açılma ama devamı yok.. 😂 Nstde sancı bile çıkmıyor
cubukkraker Ben de son 2 deyim aynı sen gibi nst de sancı var ama hissetmiyorum 😕 dr merdiven in çık dedi kuzenim ebe onunla da konustum pilates topuna oturup simit hareketi yapabilirsin ama çok da zorlamadan yormadan dedi hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah hepimiz yavrularımızı
Haticeerol Hurma yiyin 3-5 tane. Merdiven çıkın, eşinizle beraber olmakta açılma yapar. Abdest aldıktan sonra, Meryem ana otu alıp, suya bırakın. O açıldıkça rahminizde açılır derler. Umarım rahat doğurursunuz.
_tugbaa Haticeerol bunlarin hepsini yapiyorum iliskiyi bile neredeyse her aksam ama yine ise yaramadi meryem ana otu nedir biraz acarmisin acaba
Haticeerol _tugbaa aktarlarda oluyor. Alıyorsunuz. Suya koydukça açıyor. O açıldıkça rahminizin de açıldığı söyleniyor.😊
_tugbaa Basakasaf En ufak birseyim yok bazen gorenler hamilesin falan diyo ama hic birseyim yok allaha sukur sadece mide yanmam vardi oda kalkti ortadan 4gun sonra gunum dolucak ama suan cam bile siliyorum herseyimi kendim yapiyorum bol bol yuruyorum dus aliyorum
_tugbaa En ufak birseyim yok bazen gorenler hamilesin falan diyo ama hic birseyim yok allaha sukur sadece mide yanmam vardi oda kalkti ortadan 4gun sonra gunum dolucak ama suan cam bile siliyorum herseyimi kendim yapiyorum bol bol yuruyorum dus aliyorum
_tugbaa Ozge2441 malesef bilmiyorum canimm bizimkisi baya inatci hic bir sekilde kendisini gostermedi 🤦♀️
_tugbaa Duharabia bel agrisi ve 10dakika araylaa sancin varsa eger dusa gir canim dakikalarida mutlaka tut eger 10dakikada bir sancin varsa mutlaka doktora git dogum sancisi olabilir
_tugbaa kyrdsvn benimde oyle 😂 41.haftaya kadar beklicez sanirim gelmezse suni sanci vericem dedi doktor ama istemiyorum bakalim nolacak
Duharabia _tugbaa tecrübesizlik cok zor insan ayırt edemiyor. Dakika tuttum ama bise anlamadım düzenli değil simdilik
_tugbaa Duharabia benimde ilk olucak insallah ama baya arastirdim doktora surekli danistigim icin az cok biliyorum sancin olursa hemen gitme mutlaka sicak bir dus alip git doguma yoksa acilma yok diye diye altan muayne yaparlarken canin cok fazla yanar canim
Duharabia _tugbaa aynen bende gec gitmeyi düşünüyorum ama sancım gelince cok panik oluyorum bide daha baslamamıs hali nasıl dayanıcaz bilmem 😫
Mucicemiz Duharabia al bendende okadar az once kasiklarima siddetli sanci girdi nasil heyecanlandim 40+2 oldum belki bu korku ve heyecanla normal olsada yapamm
cubukkraker Duharabia çatı muayenesi korkulacak bişey değil ben de geçen gün yaptırdım hiç kendini kasacak bişey yok sonuçta bi muayene hiç bişeyi gözünüzde büyütmeyin bence ayrıca doğum da hayırlısıyla zor geçmez bence sonuçta Allahın verdiği yol biraz dişimizi sıkmadan ıkınacaz o kadar 😇 Allah dar geçitlerimizi genişletsin inşallah dua edelim bolca kızlar☺️ Şu Meryem ana otu ne ise onu merak ettim ya alayım diye düşünmeye başladım ☺️ Pilates topunda hareket yapıyorum ben simdilik bi de merdiven inip çıkacam 6-8 kat arası kendimi yormadan