Selimem
@30ekim19
hanımlar meraklanmayın benimde 20. Haftalarda olmuştu . Bıçak batması hissi benimki tuvaltte değil devamlıydı . Otururken yatarken izin vermiyodu ağrı . Acil bi şekilde doktora gitmiştim . Böyle şeyler çok normal daha çok yaşıycaksın bunları demişti . Muayene etti bebek iyi ama karnın genişliyo rahim bağların güçleniyo . O yüzden kasılmalar batmalar normal dedi magnezyum verdi . Şuan 24 üz