damlac Kızlar 26+0 oldum az önce. Bugün kalça ağrısından öldüm. Oturunca özellikle çok ağrıyor sonra kalkarken zorlanıyorum. Normal mi bu ağrılar artık?
Gulsahim damlac genişleme oluyordur xanım ilk hamileliğim de benim kanama bile oldu makatımda parça parça genişleme oldupu için olmuş ağrılar falan doktor demişti
Kbraergl_1 damlac oluyor canım baya erken başladı yorulduğunda ağır bişey taşıdığında çok yürğdüğünde oluyor bugün işlerim vardı dışardaydım şuan ağrıyor yatarken bile ağrı oluyor korkma
Gulsahim damlac o dan dolayı da oluyor kuzum..şte genişleme oluyor sen yinede sor doktoruna canım. Düzelir niş ❤️❤️❤️