Birkucukeylulmeselesi 3 gündür çok kötüyüm gece uykudan uyanıyorum resmen boğazım alev alıyor nasıl anlatayım onuda bilmiyorum sanki bi sıvı geziniyor
MomE Birkucukeylulmeselesi rennie yazdir doktoruna. Yemeklerden sonra iç o kadar rahatlatıyor ki.. benim mideden cok yemek borusu zorluyordu mideden agzima kadar yangi vardi hep hala oluyor da rennie iyi geliyor. Bir de kabuklu elma yiyorum hep o da iyi geliyor iyice çiğne ama
zelis63 Birkucukeylulmeselesi gaviscon şurup anında kesiyor canm bir kaşık al istersen bende kullanıyorm
Esarikay Birkucukeylulmeselesi ben yanmanın dozuna göre rennie tablet ya da gaviscon şurup içiyorum 😂 ejderha gibiysem gaviscon şurup, normal bir yanmaysa rennie tablet aliyorum😂
Birkucukeylulmeselesi Eminapasali Ay artık herkes batıl inanca başladı saçları var ondan böyle diye 😂😂
Birkucukeylulmeselesi MomE şimdi içtim hafifletiyor ama kesmiyor bende ya malesef. Elmada işe pek yaramıyor ☹ normalde süt keserdi o bile pek fayda etmiyor
MomE Birkucukeylulmeselesi Allah yardımcın olsun canım ya.. kesmiyorsa zor valla.. belki baska bisry verir doktoruna danış istersen...
MomE Birkucukeylulmeselesi gunde 3 kere yemeklerden sonra duzenli kullan bir de bakalim. Ben oyle yapiyorum bekletmeden hic iciyorum bu ara.
zelis63 Birkucukeylulmeselesi yarın kesinlikle almalısın canm inan bende süt elma doğal hersey denedim boş banamısın demedi ha eger evde portakal varsa bende biraz oda etki etti idare et ama yarın evde al bulundur bir şişe
Birkucukeylulmeselesi zelis63 bende reflu var daha önce kullanıyordum mide bulantısı yapıyor diye bırakmıştım simdide korkuyorum açıkçası
Esarikay Birkucukeylulmeselesi gaviscon çok etkili ama 😀 tadından kokusundan korkuyorsan burnunu kapat yut dünya varmış ya diycen😂