AyCngl Deletedmom402 inşallah canım😘😘 Şuan pek güzel geçmiyor bulantı, baş dönmeleri fazla oluyor.😅 Ama inşallah ilerisi güzel olur🥰 Çok teşekkür ederim💕
Deletedmom402 AyCngl rica ederim cnm ilk zamanlar öyle oluyorda geçiyor sonra umarım uzun sürmez seninde 😊
Kifayet Deletedmom402 çok fazla ağırlaştım konuşurken bile nefes nefese kalıyorum bel ağrımlarım arttı yani o tür sorunlar onun haricinde iyi çok şükür 😊
Deletedmom402 Bhralsnck evet bende baya rahat bi hamilelik geçiriyordum taki 30 dan sonraya kadar 😊 gerçi hala öyle çok sıkıntılı değilde sadece uykusuzluk ve çatı ağrısı 😊
Deletedmom402 Ayseirem-61 doktorunuz herhangi bi birşey demedi mi zor bi hamilelik olucak sanırım inşallah uzun sürmez 🙏🏻
Prenses_anne01 Feridearslantas1 normal doğum olacak hangi güne denk gelirse artık. Sizinki belli mi 😊
diloscn Nerisasel pozisyonu uygun değildi,doktora ısrar etrim enazından bi tahmin diye,kesin olmamakla beraber erkek gibii dedi :) mart kontrolünü beklicem artık 🙈
Nerisasel diloscn bende de pozisyon uygun degildi omurga yapisi kiza benziyor dedi 16. Hafataya kadar kesin birsey demiyorlar galiba bana ozeldeki doktorum dedi pazarteside devlette aylik randevum var bakalim o ne diyecek saglikli olsunlar ins 😊
Deletedmom402 bir_pasa_annesi kıyamam ya çok üzüldüm inşallaj bunu sağlıklıca alırsınız kucagınıza 🙏🏻 evet benimde ilk o yüzden bize zaman geçmiyor sanırım 😊