yagizimm doğum yapmadım ama burada da çok okudum ve bir arkadaşımdan da bizzat duydum, haftasonları, tatil zamanları yada gece geç saatlerde oldu mu normal doğum için katılmadığı pek çok doğum olmuş 🙄 bende gebeliğimin ilk muayenesini kendisinde oldum ama hiç elektrik alamadığım için bir daha gitmedim 🤷🏼♀️