Esarikay bende 30haftaliktan beri ugrasiyorum ilaclar serum derken 36haftayi tamamladik ama dr artik yapabilecegim birsey yok dedi eve yolladi herhangi bi agri sancida gelirsen direk sezeryanla alicam dedi. Nekadar suda icsem ilac fayda etmedi hep serumla kendime geldim.en son 2serum yedim ,akciger gelistirici igne ve progeston verdi eve yolladi carsamba gel geldi. Oglumu da enfeksiyondan 32haftalik dogurmustum .