ebrucetin 21+2 oldum bugün çok şükür bebeğimin hareketleri çok güzel ama karnım dümdüz anlamıyorum birden bire mi çıkacak ne zaman çıkar karnım dümdüz karın benim piskolojimi bozdu :( ilk gebeliğim ve zayıfım 54 kiloyum
Handetunay ebrucetin Canim benimde ilk hamileligim. 36.haftamdayim 38 de sezeryan olucam ama karnim 6 aylik gibi. Banada ic karnin genis diyorlar. Bide ilk hamileliklerde boyle olurmus ikincide daha cabuk cikarmis. Montumu giyip ustume şalımı atinca belli bile olmuyor nerdeyse. Bebeklerimiz saglikli olsun yeter 😊😍
d190516 ebrucetin [url=https://hizliresim.com/9bvN2Z][img]https://i.hizliresim.com/9bvN2Z.jpg[/img][/url] bak burda oğluma 29 haftalık hamilryim iç karnım çok geniş