AmineYmrkty Feyzasnl80 beta da biraz düşük gibi doktor erken dedi ama 350 çıktı 1000 leri bulması lazım dedi takip edecekmiş normalde 4+4 de falan ne kadar olması gerekiyor ki
Feyzasnl80 AmineYmrkty kese gözükmesi için beta nın 2000 i geçirmen lazım bende en başlarda hamile olduğumda 739 çıkmıştı beklemek çok zor geldi sabırsızlandm....ama 48 saatte bir iki katına çıkıyor zaten beta
Berkefatma Seraparsln bız 4+3 te keseyı gorduk bu hafta carsamba gıdıcem kalp atıslarını duymaya ınsallah🤲🏻
Ga0312 Bende 5 haftalığım kızlar 😊 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah biz keseyi gördük ama kalp atışını en erken 6 veya7. Haftalarda duyuluyormuş haftaya gene randevumuz var 😊