Herkese merhaba. 39+4 gunluk olduk. Ancak bende herhangi bir sanci vs. yok. Bugun doktor kontrolumuzde de bir bilgi alamadik. Acikcasi beklemek istedigimi soyledim. Tedirginligim su ki belli bir haftadan sonra bebekler anne karninda kakalarini yiyebilirmis. Benim gibi olan var mi? Tedirgin ve endiseliyim. 41.haftama kadar beklemek istedigimi soyledim.