As-li-93 Doktorum bugün feramat kapsül yazdı ama eczane aç karnına içmemi 1 saat içinde de çay yada kahve gibi içecekler tüketmememi yani söyledi yani kahvaltıdan önce mi içmem gerekiyo acaba siz nasıl kullanıyorsun yardımcı olabilir misiniz
Salcali As-li-93 ben kahvaltıdan önce içiyorum ac karınla sonra açık bir çayla kahvaltımı yapıyorum..normalde süt ürünleri de tukegmemek lazim ama hemen acıkıyorum.. Hatta portakal suyuyla beraber almak emilimini daha da artırıyormuş
Bbsraa As-li-93 ben akşam yemekten sonra yatmadan önce iciyorum tok iç dedi bana da doktorum. Sut ve süt ürünleriyle arasında zaman olsun dedi .
Bahargibi Bana da ilk aldığım eczane akşam aç iç dedi sonra ki aldığım sabah aç bir saat içinde süt ürünleri tüketme dedi
Bahargibi Ben çay kahve tüketmiyorum ama süt ürünleri saçma geldi biraz da şuana kadar içtim bir sorun olmadı bazen içmeyi unutuyorum yatmadan önce iç dedi ebe
Tosbikim Bahargibi süt ürünüyle icmen zaten bı sıkıntı yapmaz gözle görülür bi zarari yok fakat demir hapı olduğu için etkileşime giriyor ve içmiş olduğunuz ilaç hiç hir işe yaramıyor. Süt ürünleri tüketirseniz üstüne boşuna ilaç içmiş oluyorsunuz.
Ikizlerr Bahargibi kan ilaçlarının prospektüsünde de yazar zaten iki saat süt ürünleri tüketmenin diye
Caglaaa14 Bana da aç karna sabah iç dedi cay sut İçme dedi bana dokundu tabi sabah içmedim aksama doğru yemekten önce içtim hep
As-li-93 Ikizlerr özellikle okudum ama çay kahve yada süt içmeyin diye bişey yazmıyodu sabah aç karnına da yazmıyodu
Bahargibi As-li-93 genelde unutuyorum yatmadan önce içiyorum hep daha önce akşam aç içiyordum istersen o zaman iç
As-li-93 Ya ben bide sabahları aç karnına da tiroid ilacıda içiyorum hangisini ne zaman nasıl içicem iyice kafam karıştı
Ikizlerr As-li-93 ben bundan önce gynoferon kullanıyordum onda yazıyordu bilmediğim için de şaşırmistim