Yaseminlgn Mel_yuz i mom latte emzirirken kullanılması gereken omega desteği değil mi ? Ben öyle biliyorum
Dryackgz Folikasit bende çok fena alerji yaptığı için doktorum bana imomu tavsiye etti 4 ay kullandım midemi çok bulandrıyodu ama dayandım şimdi normal vitaminlere başladım.
Yaseminlgn Mel_yuz eczacı yanlış vermiş olabilir mi internetten de araştırırsanız latte olan doğum sonrası için
Mel_yuz Yaseminlgn gerçekten de ilaç yanlışmış doktora mesaj attım ve omega olanını içmem gerekiyormuş
Yaseminlgn Mel_yuz nasıl böyle bir hata yaparlar anlamıyorum 🙄 iyi ki buraya yazdınız da ortaya çıktı gebeyken zaten pimpirikli oluyoruz gereksiz bir ilacı kullanmış olacaktınız
Mel_yuz Yaseminlgn aynen. Allahtan bir şey buraya yazasım geldi yoksa 23 Nisan a kadar kullanamaya devam edecektim ilacı. Doktor bir sakıncası Yok dedi ama eczanenin verdiği ilaç antibiyotik ağrı kesici vs de olabilirdi
Ozcndln Mel_yuz anladım canım bende şimdi kullanıyorumda ondan sorayım dedim doktorumda doğumdan sonra latteyi kullanmaya başla demişti 😍😍😍