ebrucetin Bebek hareketlerini yavaşlattığını ve annede çok ağrı ateş olduğunu söylüyorlar sizce aşı olmalımıyız olmamalımıyız?
1prens1prensesannesi_ ebrucetin ben oldun 2 doz herhangi bir sorun yaşamadım.. Sadece kolum da hafif bir ağrı oldu o da geçti yani varla yok arasında birşeydü bence olmalısınız
Deletedmom317 ebrucetin ol tabikide. Ben iki dozuda oldum hiç bi sorun olmadı. Buradakilere değil dr na sor
Uykuclimon ebrucetin yagrn olmam gerekiyo bebegime bişe olur diye korkuyorum doktoruma söyledim ol dedi
Tnskmn ebrucetin Ilk dozu oldum ve hiç bir sıkıntım olmadı 1 2 gun ağrı oldu abartılacak şekilde degil tabi ama şuan hiç yerinde durmuyo çok şükür 😊
Ebru-isil Bence olmalıyız.Bende bebek hareketleriyle ilgili bi sıkıntı olmadı.İlk dozumda biraz kol ağrısı halsizlik oldu ama geçti.2.dozda ise hiç bi sıkıntım olmadı.
Smile18 Ben ilk dozumu oldum. Abartıldığı gibi bir ağrı olmuyor. Bebek hareketlerini takip ettim öncesiyle aşı sonrası bir fark olmadı. Bence olunması gereken bir aşı.
Sevgigursoy ebrucetin ben oldum dün sadece bütün hafif kolumda ağrı var abartılacak bişey değil ve senin bebeğin için şart
AyaYlmazYldrm ebrucetin bu tetenozdan inan ki sistim doktorlar oldiyor gerekli diyor ama bixim milletimiz hp tip mezunu herkesin bir fikri var bn 4 doz oldum kolum azcik sizladi o kadar kolda minik bi igne ne kadar agiravilir zcik kalp ameliyati deilya bu