Kızlar merhaba, şuan bunlari yaziyorum cok guzel baslayan ama sorasi kuvezde devam eden bir hikayemiz var bebegimle. Sabah 8de cok acik pembe bir nişanla baslamisti. Sora adet olacak gibi karin kaslarimin altindan belime yayilan agrilarimla yarim saatte bir kadar agrim oldu. Dus aldim kahvalti ettim evimin islerini yaptim derken saat 12 oldu ve esimi arayip gelmesini soyledim cunku bir anda sancilarim 5dk da 1e dusmustu.. doktor muayenesinde 3cm aciklikla yatisim yapildi ebe gelip kontrol ettiginde (yatis islemleri Damar yolu acilmasi vs yapilana kadar) aciklik 5cm olmustu hemen laman yapip dogumhaneye aldilar suyumu orada patlattilar ve yaklasik 5-6 ikinmadan sora caresizlige dustum cunku yeterince ikinamadigimi dusunmustum. Sora inanin kizlar is sizde bitiyor sizin gayretiniz cok onemli sanciyla beraber iki kez ikindim ve ucuncude kizim karsimdaydi.. ama malesef ki kakasini yaptigi ve dogum esnasinda agzina kactigindan hemen yikadilar. Dun gece yanimda hastanedeydi ancak suan kuvezde, 12saat sora baktiklarinda kaninda enfeksiyon oldugundan kuveze alindi. Ben taburcu oldum ancak bebegim hastanede kaldi. Sutum gelmese de emziriyordum simdi emziremiyorum sutum de gelmedi. Cok uzuluyorum nolur okuyan bir anne dahi olsa dua etsin kizima, anneler her sey sizin elinizde ❣️ Doguma girmeden once buna inanin ve mutlaka kendinizde icinizde bu kuvvetin oldugunu unutmayin, okudugunuz icin tesekkurler ❣️