Merhaba, eş aşağıda olduğu icin doktorum sezaryan dedi 33 haftaligiz ben hep normal istiyordum ve oyle odaklamıştım, ameliyat ve dikişlerden çok korkuyorum simdiden panikten çarpıntı tutuo, geceleri uyuyamiyorum, genel anestezimi olsam yoksa belden asagimi ona bile karar veremiyorum 🙁 ameliyatta kanama riskim vat durduramazlarsa diye cok korkuyorum, kizima kim bakar bise olursa diye dusunup duruyorum 😓😓