Tb81 evet canım düzenli oluyorum yalnız bazen stresten veya yorgunluktan vs kimi zaman bi gün erken veya geç oluyor o da çok normal dedi doktorum. Ay inşallah vardır ya çünkü eşim bugün eğitim E gidecek ankaraya komserlik sınavını kazandı. Ne zaman gelecek belli değil son bi ay nerdeyse her gün ilişki yaşadık.insallah tutmuştur canım hayırlısı ile 😊😊