İyi akşamlar hanımlar size bir şey danışmak istiyorum. 3 ay önce kürtaj oldum fakat ikinci adetimden sonra korunmadım herkes hemen kalırsın dediği için beklentideydim , normalde 2,3 gün gecikiyordu fakat ilişkinin sabahında kanamm oldu adet olduğumu düşünüyorum ve adetimin tam gününde olmasına şaşırdım hiç düzenli değildi, ama 3.günü kesildi bi buçuk gün geçti kahve rengi bi akıntım oldu sizce hamile olabilir miyim test yapim mi ? Yoksa beklim mi ?
( 1,5 aydır folikasit kullanıyorum)