Aynelazis evet cok cok haklisin, ben sezeryan olmadim olmamda , dogal dogurmak varken neden ameliyat olayim ben tamamen karsiyim mesela ama su var ki elbette ki zorunluysa ve saglik problemleri varsa eger artik ister istemez sezeryan olurum bende, Benim annem 50 yasinda bunlarin hic biri ne korkutucu hikaye nede baska bir sey bunlar hayatin gercekleri mesela , annem 4 cocuk dogurdu 3 umuzde normal dogurduk en ufagida 42 yasinda sezeryanla dogurdu, sirf doktoru artik yasin ilerledi iste riskli normal dogum , cocuga bir sey olabilir vs gibi seyler diyip aklina sezeryani soktu...simdi sorsan bin pisman 3 cocugunuda normal dogurmus tecrubeli bir kadinin sozlerine nasil guvenmiyim ki ...suan 50 yasinda ve onca sene gecmesiba ragmen ustunden bi hasta olsa bi oksurse o dikis oldugu yerin acisini cekiyor dikis gozukmiyor bile artik....hava kapali olur bozuk olur mevsimel yani yine orasi acir , bana hep keske 3 unu nasil dogurduysam 4. ude oyle dogursaydim dedi...yani bu sezeryan olayına biraz para tuzağına düsmüs gibi bir sey oldu😔💁🏼♀️