Edirefp NecatiMerveCingz bende 19. Haftadayım bende aynen senin gibi hissetmeyi bekliyorum. Karnımda yok doğru düzgün. Sanki sadece kilo almışım gibi hamile olduğumu unutuyorum bazen. Hayırlısı sağlıklı olsunda yavrular
NecatiMerveCingz Kubra_dmrr iknci bebeğin mi cinsiyet nedir biz de hissedelim artık inş merak ediyoruz 😬
Kubra_dmrr NecatiMerveCingz ilk gebeliğim canım hissedersin inşallah sen de 🤗oğlum olacak inşallah 💙👶🏼
Demir Bende 13. Haftanın sonlarına doğru hissetmeye başlamıştım şimdi maşallahı var oğluşumun💙İştah patlaması yaşıyorum🤦🏻♀️Karnım çok var Şimdiye kadar kilo almadım frenlemeye çalışıyorum kendimi.🙃
ebr Edirefp eved oyle derler cnm doktor tam bisey demedi muhtemelen erkk dedi merakla bekliyorum bende
ebr Kubra_dmrr genelde geceleri.hissediyorum bazen hissetmedigimde elimi karnima koyup yokluyorum uyuyamiyorum geceleri bebegimi dusunmekten
Kubra_dmrr ebr ben de öyle canım uyumaya gideceğim zaman hareketleniyor ben uyurken o uyanıyor gece uyutmayacaklar herhalde 🙂