Merhaba hanımlar bugün kontrole gittim 22+4 haftalık hamileyim bebeğim gelişim olarak 2 hafta ilerdeydi hep doktorum normal demişti beslenmeden kaynaklı iyi gelişmiş olabilir demişti 23 haftaya girmek üzereyken 680 grammış bugün baika doktora gittim bebeğin karnı çok büyük dedi bir sorun olabilir dedi böyle birşeyle karşılaşan oldu mu