Didi6 ne alaka araplarla ve neden kendi dinimizi otekilestirelim ki .araplar kullanmıyorsa bize ne kullaniyorsa bize ne .bi garip geldi dediginiz. Ismin manasi önemli. Irkçılık yaparcasına harfi veya ismi falan kullanmamak saçma geldi bana . turkiyedeki cogu isim ya arapça ya farsca ya türkçe vs.kokenli zaten😅 belki çoğu ubsab daha isminin geldiği kökeni bile bilmiyor. Ornek, ayse arapça.cihan farsca ,emre arapca bi isim .ne yanı napalim doğa yi arastrmadim hiç ona da bakarım. Yanlış anlaşılmak istemem de ayrıca allahin baş harfiri ve ne kendinden önceki harfke birlesir be de kendinden sonraki harfle .manasi derin isimdir .boyle anlatmakla olmaz