Hguler92 Merhaba sevgili anneler 🥰 Gebelikte Bursa şehir hastanesine giden var mı veya yakın zaman da doğum yapanlar var mı aramızda acaba memnun musunuz, nasıl?
yasmn_nuray10 Hguler92 ben gidiyorum sehir hastanesine 26 haftalik oldum suan memnunum doktordan da hastaneden de ozel hsataneden farki yok
Brcnfrt Hguler92 bende doğumumu orda yapmak istiyorum giden yakınlarım çok çok memnun oturduğumuz yere baya uzak olduğu için kontrollere gidemiyorum ama son 2-3 hafta kala giderim inşallah.
2kezanne Hguler92 sezaryan doğum yaptim hiç memnun deilim özelde daha baskaydi herşey 😭😭24 gun oldu doktorum ameliyata kadar ilgilendi muanede vs hic bir sıkıntı yok ameliyat ve sonrasi cekilmez
Humeyra1 Merhaba, şehir hastanesinde suni sanci veriyorlar mi acaba gerekli görüldüğünde biliyor musunuz?
Hguler92 Brcnfrt bende orayı düşünüyorum çok güzel şeyler duyuyorum. İstersen ayda 1 felan gitmeye çalış bir doktor belirleyip son haftalarda bazı doktorlar benım hastam değilsin felan dıyor iyi iygilenmeyebılırler diye söylüyorum. Kaç aylıksın nerede oturuyosun
Brcnfrt Hguler92 ciddi misiniz yaa ben öyle bilmiyodum hiç 33+2 haftalık hamileyim değirmenonu mah. Oturuyorum eşim de çalışıyor götüremiyor. Bizim burdan gitmek ise üç dolmus gerekiyormuş galiba. 36. Haftada gitmeyi düşünüyodum geç mi olur sizce?
Brcnfrt Hguler92 haftaya gideyim ben yaa almama gibi bı durumlari olur mu ki acaba? Bide onerebileceginiz bı doktor var mı ben Ali yeşil duymuştum ama nasıl sizce ?
BabyYoda Hguler92 Yeniyim 8+4. Ama daha önce kimyasal gebelik geçirdim yine aynı doktora gidiyordum. Bu gebeliğimde de takibimizi Süha bey yapıyor ben çok memnunum
Hguler92 Brcnfrt hiç gitmedıysenız bır gidin kaydınız olsun en azından tam bende bılmıyorum ama öyle duymuştum umarım öyle olmaz doktor olarak ben Yaşar Can a gidiyorum başladıktan sonra Mustafa Altundağ ı da duydum iyi dıye ama bende memnunum
Hguler92 Brcnfrt kent meydanının oradan h4 geçiyor dıye duymuştum ben korupark ın orada oturuyorum bana yakın ama size uzak gerçekten
Hguler92 BabyYoda hayırlısı olsun inşallah Allah sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin bende 18 haftalığım :)
Brcnfrt Hguler92 uzak ki ne uzak 🤦🏻♀️ ama işte çok güzelmiş o yüzden orda yapmak istiyorum doğumu bide yeni taşındığımizdan dolayı da pek bilmiyodum yavaş yavaş alışıyorum artık. Randevu aldım ben giderim Allah izin verirse size de çok tşk ederim 🌸sağlıkla alın kucağınıza insllah 🙏
Brcnfrt Babyyyy Ali yeşil doktora mi gidiyorsunuz bana de kemik karakucuk dediler ona aldım bende insllah bı sorun çıkmaz gidesiye kadar 35 haftalık olmuş olucam