vuslat2611 Kızlar 8. Haftamız bitmek üzere 2 gündür özellikle sağ kasığımda ağrı şeklinde değilde inceden inceye batma , hafif hassasiyet var acaba bu durum normal midir. Korkuyorum
Dilara9 Canim bendede olmustu leke ve asiri agri olmadigi sürece korkma diyorlar ama icin rahat degilse doktora gitmeni tavsiye ederim ♥️
vuslat2611 Dilara9 çok teşekkür ederim doktor devamlı ve geçmeyen olmadıkça korkma demişti ama sanki bunları bir ben yaşıyormuşum gibi geliyor eminim herkese böyle oluyor ama ilk gebeliğim nefes alırken bile bir acayip oluyorum kasıklarımda bu kadar hassasiyet ve hareketlenme huzursuz ediyor
Dilara9 Canim seni cok iyi anliyorum aklina kötü bisey getirme eger agrilarin fazlalasti mi mutlaka doktora git ♥️