Kızlaar çok şükür kavuştum minnoşuma 😍 21 mart günü 39hafta 1 günlükken doktor kontrolümüz vardı doktorum suyumun azaldığını söyledi nst de de sancım çıkınca yatış verdi. Bi gün öncesi gece çok sancım vardı kasılmalarım 15 dk da bire düşmüştü ama hemen gitmek istemedim nst de de baya çıktı zaten sancım. Doğumhaneye gidince rutin kontroller yapıldı 1cm açılmam vardı. 1-2 saat geçip açılma ilerlemeyince suni sancı verdiler. Açılma hızlanmaya başladı hatta ilk doğuma göre çok güzel ilerliyo dedi doktorlar. Sonra doğum hızlansın diye suyumu patlattılar. Açılmam 6 cm e kadar ilerledi ama artık bende derman kalmamıştı doktorlar ıkın diyodu ama yapamıyodum yarım kalıyodu. Sonra biraz dinlendirdiler beni tekrar başladık ıkınmaya. Bu seferde ıkındıkça bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı. Yarım saat içinde durum iyice kötüye gidince apar topar sezeryana aldılar. Spinal anesteziyle 21 mart saat 23.05 de kavuştum prensime. Çok zor bi hamilelik çok zor bi doğum geçirdim ama onu kucağıma aldığım anı dünyalara değişmem. 39+1 de 3080 gram olarak dünyaya gözlerini açtı benim oğlum. Darısı isteyen bekleyen herkese nasip olsun inşallah 🤲🏻👼🏻❤