Arzu_54 şeker yuklemesinin bir zarari yok aksine 'gizli seker' veya gebelik şekerin varsa tespit edilir.
Ki bebeğinin suyunun fazla olması, kilosunun fazla ilerde gitmesi vs şeker belirtileri arasında.
Önlem alınmazsa sonuçları da pek güzel olmuyor. 24.haftanda doktorun zaten şeker yüklemesi isteyecektir. Yaptırır varmı yok mu şekerin bakılır varsa diyetle önlem alınır. Nitekim yediğimiz pirinç, makarna, nişastalı gidalar, ekmek, paketli gıdalar, patates, birçok sebze ve portakal elma mandalina veya meyveler şekerden ibaret. Haliyle sadece tatlı yemiyorum diye düşünmemek gerekir 💗