Kulani Canım ben ilk başta başka bir doktora gittim. O da burada da çok adı geçen fenomen bir kadınmış 🤷♀️ Ama insanın yüzüne bakmıyor, dünya para ödüyorsun, 5 dk da paketliyor resmen.. Sonra çok araştırdım ve Şenol Hoca’ya gittim. Adam eşimin adına kadar hatırlıyor, her gittiğimizde hem her konuda bilgilendiriyor hem de sohbet ediyor. İmkanın varsa, en azından bir dene derim.. En hassas dönemlerimiz sonuçta. Anlaşılmak ve önemsenmek çok rahatlatıyor.