_nzlcnn Bir tane doktor var zaten perinatolog çok ilgili beni üç kez çağırmıştı istediği görüntüyü alamadığı için. Ama iki tane Çamlıca var ikisinde de aynı doktor çalışıyor günleri farklı birinin yeri çok kötüydü hangisi hatırlamıyorum ama doktor iyi