Canım bende herkesten yaptırma gibi şeyler duydum gebeliği öğrenince 2 sefer bi hastaneye gittim çok ilgili yaklaşmadı şuan gittiğim doktorum Nadide Korkut hoca o kadar güven verdiki hiç sesimi çıkartmak istemedim o sayede içerde oluşmuş küçük kanamayı farkettik tedaviyle o da bitti çok şükür ilk 3 ay bi zararı yok kısacası zararı olsa doktorlarımız yapmaz 🥰