Arkadaslar fikirlerinize ihtiyacim var 31+6 ken doktora gittik kontrole herseyi yolunda gidiyor sadece bir kere boynuna kordon dolanmis dedi ama kafama cok takildi doktorum korkmana gerek yok bisey olmaz dedi ama cok korkuyorum ben suan 33+1 haftaligiz ayni durumu yasayan var mi