Ne kesilirken nede dikiş atilirken hissetmiyorsun ama sonrasinda hafif agrin sizi oluyir ustune oturamiyorsun yatamiyorsun ama uzun surmuyor geciyor dikkatli temiz bakarsan normal wc kullanmamalisin dikişi patlatır guzelce kurulayip pansuman yapiyordum ayna karsisinda ve muhakkak her wc sonrasi uzaktan fön makinası tutup dikisleri kuruluyordum doktorum önermişti cokda cabuk iyileşti aklinda bulunsun seninde 😊