busraydin Ay bu kızlar hani aceleciydi erkenciydi hep öyle duyduk ondan doğuramıyorum moduna soktular bizi 🤣 Ayashatun
Duharabia Ayashatun bende 39+6 oldum aynı sekilde kaç haftadır strese girdim ondan dogmuyo galiba. Az önce bebek cok hareketlendi baya kasılma var karnımda yalancı sancı mı bilmiyorum bekleyip görücez korku sardı beni cok fazla 😫
Tbakc 39 olduk bugün aynen ne ses var ne Seda .zerre sancı ağrı yok gece uyulusuzlujtan baska oda nefes darlığından oluyor yoksa gündüz zombi gibiyim
Ayashatun Tbakc ya herşey çok zorlaştı artık yatma kalkma lavabo ihtiyacı cidden yoruldum tükendim artık ☹️ ah yavrularımız keşke gelseler ya 👀
Pnr22 Ayashatun demek keyfine göre takılacak doğuma ne zaman isterse ozaman doğacak😊 hayırlısıyla kucağıniza alırsınız inşallah
Oznur69 Biz de gelmek bilmedi cumartesi doktor yatıs verdi ne sancı ne acıklık bakalım ne olcak. Gelmeyince gelmiyor bu ufaklık lar
CigdemMeryem Yürüyüş yap,merdiven inip çık,evi eline bir bez alarak sil canım,bunlar açılma sağlar ve doğumu başlatabilir.
Netdlxx Ayashatun Ben temizlik yaptım sezaryenden bir gün önce doğuma gideceğim diye. Gece nişanım geldi sancım başladı 😄 Sabah 4 cm açıklıkla doğuma girdim... Bol eğilmeli kalkmalı temizlik yap derim 😁