buuse Aslannn aaa öyle mi hangi losyon acaba verdiği benim karaciğer normal çıktı o idrar proteinine bakılmadı ama daha bir şey demedi yani bilemiyorum yarın arayacağım tekrar
Aslannn buuse excipial lipo adında vücut losyonu yazdı bana çok iyi geldi...resmen bütün vücudum kasintidan balık gibi pul pul dökülür du
buuse Aslannn Evet biliyorum onu eskiden kullanırdı annem olmazsa doktora sorayım deneyim bir canım çok teşekkür ederim.
s_koc buuse bende büyük oluyor fenistil krem sürünce biraz olsun hafifletiyor tabii tıbbi tavsiye vermek istemem ben bunu kurdeşen için kullanıyorum. Bir de normal karna sürülen kremler biraz hafifletiyor burts bees gibi (gerilme çatlama kaynaklı olanlar) geçmiş olsun😘
buuse s_koc Ovadril veya fenistil kullanabilirsin demişti zaten canım. Ovadril almıştım işte dediğin gibi kısacık bir rahatlatma hissi veriyor ☺️ Ama birisi yazmış demin exipial lippo sanırım onu da duymuştum annem kullanırdı çok eskiden kaşıntıya çok iyi geliyor diyorlar bir de onu deneyim doktora sorup bakalım
mihrinazsumbul buuse benimde sol elimde var döküntü pul pul kaşınıyor 4 gündür. Hangi bölüme gidiliyr cildiyeye mi yoksa kadın dopuma mi bunun için? Benimde geceleri özellikle o elim kaşınıyor
buuse mihrinazsumbul kadın doğuma kendi doktoruma gittim ben karaciğer enzimine baktı sonuç normal çıktı ama yarın arayacağım bakalım nasıl yönlendirecek tüm eklem yerlerimde bu kaşıntı benim
mihrinazsumbul buuse bi anda mı oldu benimde elimde var 5 gündür sol elimde kuruyo kaşınıyo kaşımamaya çalışıyorum ama vucuduma yayılır başlangıçtır diye korktum açıkçası karaciğer enzimlerime baktırmadım çünkü henüz.
buuse mihrinazsumbul bir anda oldu evet son iki günde ne olur ne olmaz dilerseniz baktırın. Çünkü berbat bir kaşıntısı var 😔
Zhray buuse benimde vardı 30. Haftalarda gosterdi kendini kolestazdan suphelendiler 6 gun hastanede yattim. Kolestaz cikarsa 37. Haftada doğum yaptirmak durumundayiz dediler. Ama cok sukur kolestaz cikmadi. Cildiyeye gorundum gebelikte normal olan bisey bir sure tatli aci tuketmemeye gayret et dedi krem hap verdi. Doktorun dedigi gibi tatli biseyler yedigim zamanlarda kasinti oluyor. Yediginize dikkat edin ona gore bir yol izleyin.
buuse Zhray çok geçmiş olsun size de bugün biraz daha söndü döküntüler sanki takip edelim dedi doktor bakalım gerçekten de çok farklı şeyler yememeye dikkat edeceğim ılık suyla 3 kere yıkıyorum sonra ardından hafifliyor gibi
buuse Zhray merhabalar rahatsız ediyorum ama karaciğer enzimlerin normal fakat kaşıntı hala aynı kullandığınız kremler neydi acaba Yediklerime de dikkat ediyorum yağsız tuzsuz ama deli olacağım artık bu kaşıntıdan
Zhray Minnak_ana bende kolestaz şüphesiyele yattim hastanede ama kolestaz çıkmadı. Benimle beraber yatan bir bayan vardı. Onun karaciger enzimleri yuksekti bebeği riske atmamak adına 37. Haftada doğuma aldılar. Açılması olması için balon takacaklarını suni sancıyla doğumu başlatacaklarını söylemişlerdi. Normal doğum olabiliyor yani.
buuse Zhray şimdilik bekliyoruz bakalım sonu ne olacak hayırlısı ile inşallah. Karaciğer enzimi normal ama sebebi nedir bilemiyorum birkaç gün daha bekleyelim artarsa şikayetin tekrar gel dedi
Minnak_ana buuse dr gittim bugun, haber vereyim dedim, safra ultarsonu cekildi, cocuk böbreklere baskı yapıyormuş yeri kalmamıs minnosun, safra kesesinde de camurlasma başlamış o ve böbreğe baskı riskli dedi, Pazartesi sezeryan için gün alacağız
buuse Minnak_ana hadi hayırlısı olsun canım en azından artık sebebini biliyorsun ve şükür bebeğin iyi doğumunda çok kolay geçer inşallah ☺️
Zhray buuse betnovate diye bi krem ve zyrtec tablet kullandım. Ama birde cildiyeye görünün isterseniz onlar size uygun ilacı yazacaktır. Veya vazelin de kullanabilirsiniz nemlendirin cildinizi, cildiye doktoru onuda önermişti.
buuse Zhray çok teşekkür ederim ama artık hiçbir önemi kalmadı sabaha mecbur sezeryanla doğum yapacağım. Tüm vücudum kabardı ve daha fazla bebeği bekletemem dedi doktor her şeyin hayırlısı hepinize çok geçmiş olsun şimdiden hayırlı doğumlar 🥰