Valsss ben hamileliğiminin başında yaşadım ilk denemediğim birşey kalmadı Sonra mecbur ilaç kullandım. İki gün önce yine başladı baktım doğal yöntemler yine geçirmiyor bugün gittim doktora yine hamilelikte kullanılacak ilaçlar aldım 😞 çünkü geçmeyen öksürüğün daha fazla zararı olabiliyor. ( bu arada geçen ay taş düşürdüm ve parol bile kullanmak istemedim 3 haftada toplam 4 tane aldım o sancıları çekip ilaç almama taraftarı bi insanım ama bazen faydası zararını geçebiliyor bebeklerimiz için ilaçların)