Boncuk18 Emine_ bende Ankara'dan akyaziya gelin geldim. İlk hediye hanıma gittik hiç bir şey gözükmüyor dedi
Gul-08 Emine_ ben de başlarda Akyazı devlet hastanesine gitmiştim ama memnun kalmadım gereksiz evham yaptırıyor doktor beni perinotolojiye gönderdi, Adatıpa gittim doktor gerek yok dedi, dediği gibi de oldu, boşuna korkuttu beni.
Emine_ Gul-08 benide suyun fazla dedi perinatalojiye gönderdi. Gittiğimde de buna fazla diyemeyiz dedi doktor. Kaç gündür stresten sıkıntıdan öldüm onun o yüzünden
Emine_ sessizfirtina aayy çok sevindim bunu duyduğuma. Çarşamba günü randevum var Meryem hanıma çünkü 🤭
Aylanur_1 SameTugcEymen Nisan mayis gibi biticek diyorlar kuzum zaten içini düzenliyorlar şuan bende kadın doğum Günay duman a gidiyorum ☺️
Minnosminnak SameTugcEymen Adapazarı kadın doğum evi serdar çimen gidiyorum adam çok iyi muayne odasında yatıyoruz biliyosunuz kalkarken elimi tutup kaldiriyo çok ilgli herkese aynı ona gidin bence
SameTugcEymen Minnosminnak Oldum 33 haftalik kabul eder miki beni. Hangi doktora gitsem riskli gebeliğe yonlendiriyo devlettekiler özemdekiler de hiç bir sikinti olmadigini söylüyorlar. Kafamda delo sorular
Minnosminnak SameTugcEymen bence eder randevu bulmak bile zor ona okdr iyi doktor ki ona bulamazsaniz eğitim araştırma da Mehmet Süha var ona da gideblrsnz ayriyetyen oraya randevusuz gidip riskli gebelikler 6 nolu oda var orda bakılıyor size sonra yönlendirme yapılıyor
SameTugcEymen Minnosminnak Ay mehmet Sühha benim doktorumdu çok üzüldüm ondan ayrıldım diye o yonlendirdi beni Riskliye gitmemiştim özele gittim bugün çıktım Riskliye hiç bir riskin yok merak etme istediğin kadın doğumcuna gidebilirsin istersen bende yaparim takibini doktor çok sevindim valla billa 😂