direnç artışı bende de var. rahimdeki bir damar bebeği iyi besleyemiyor anlamına geliyor. notch izlenmesi de çentik var yani kan akışı daha zor demek. ben sabah akşam tansiyonumu ölçüyorum. 14ün üzerinde seyir ederse gebelik zehirlenmesi olabiliyor. bebeğin zayıf doğma ihtimali var, oradan kan akışı daha kolay olsun diye de coraspirine başladım. başka bir sıkıntı olmuyor aslında önlem alınması yeterli. genelde de 26. haftada düzeliyor diyorlar. ben şuan 22+6yım, insallah düzelir hepimizin ☺️