Kizlar bugün doktordaydim kalp atislarini duyduk cok sükür ama migde bulantimi söyleyince daha iyi günlerin dedi abla cünkü 8 ci hafta da baya kötü oluyormus suan 7 haftaya yeni girmis bulunuyorum dogrumu cok mu kötü oluyor ? Simdiden istifar etmelerim ve bulantilarim basladi hatta abla dedi ki öyle cok istifar eden oluyormus ki serum takmak zorunda kaliyoriz bazen dedi baya bi korktum okadar mi siddtli ? Ilac verdi bulanti icin de nekadar faydali bilemiycem 😳😳😳