Deletedmom0990 düşük değil canım kalp durması sonucu kürtaj oldum ama düşük diye geçiyor oda. Canım doktordan çıktım doktorum tamamen kapalı hala dinlen ağır bişey kaldırma ağır iş yapma kanaman olmasın dedi bu zamana kadar olması bile çok iyi bizim için dedi bende senin doktorunun dediklerini söyledim kızdı bana en son şey onlar sen şimdi onları düşünme aklına getirme kanamamız olmasın yeter dedi onun dışında gayet iyi gelişimi falan birde plesentadan dolayı bebek ters dedi