ebrucetin Güzel anne adayları nasılsınız nasıl gidiyor ? Göbüşler çıktımı hareketler nasıl :) benim göbek yok ama hareketler iyi şimdilik şükürler olsun sağlıkla kucağımıza alalım :) instgram arkadaş olmak isteyen olursa adını yazabilir takipleşelim :)🥰
Aise_35 ebrucetin merhabalar benim çok az çıktı hareketlenme de hatta o kadar var ki dün hamile takibi için sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlerken yerinde durmadı ki hemşire dinlesin kalp atışlarını 😅😊