39+3 haftalık hamileyim doktor kontrolünde hemen olabilir diye söyledi.ancak nst de çok fazla ağrı çıkmadığj için eve gönderdi bugün ise jöle kıvamında sarı renge yakın saydam renkte akıntı geldi nişan mı acaba illa nişan kanlı mı olması lazım bu durumu yaşayan varmı akıntı geldikten sonra ara ara ağrım oldu ancak sık dayanılmyacak gibi değildi.hemen doğum olur mu acaba nişandan sonra.