Ceren92 Kizlar 36.haftadayim bebegim hala cok hareketli surekli bir oynqma ama aksam olunca karnim 3 saat 4 saat tas gibi gepgergin hareket ediyorum su iciyorum soda iciyorum magnezyumu gunde iki aliyorum ama ise yaramiyor siz yasiyor musunuz bole
Oglusum_03 Ceren92 canım karninin bütün heryeri kasılıyor sertlesiyorsa sancin var demekmis nst de sanci cikiyor benimde öyleydi bugun gittim erken dogum riskim cikti ortaya sancim cikti
Ceren92 Kbra7777 bende 2 gun once gittim nst de 1 cikti ama tas gibi sert gepgergindi sag sol donemiuorum canim aciyo hep
Ceren92 Muayne etti gergiblik kasilma normal dedi ama cok agri bel agrisiyla birlikte duzenli agri yaparsa gelip nst girmen gerek dedi ben 36+1im bebem 37+1 kg 3200 49 cm 38 de gel catiya bakicam dedi..
Ceren92 Yani sol kasik agrisi bel agrisi ve gerginlik sertlik bunlara normal diyor agrilar duzenli uzun sureli dayanilmaz oldugunda nst bakmaliyiz diyor bugun girdim sanci vs yok bakalim bebek ne zaman gelicek pozisyonu 2 aydir normalpozisyonda