Kızlar merhaba 12+5 haftalık gebeyim çalışıyorum bu gun işyerınde Bi agrım oldu doktoruma geldık plesentada kanama var buda rahım kasılması yapıyor dedi Şu anda hastanedeyim düşük iğnesi yaptı serum taktı kasılmaları durdurmak için dua edin Ne olur 1 yıl öncesinde de 32 haftalık bebeğimi kaybettim şimdi yine aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum var mı benim gibi Plasenta kanaması olupta şu anda durumu iyi olan dualarınızı bekliyorum