Obsesifk Sevdahasan yani kaldırmasan daha iyiydi ama bebeğinin hareketlerini takip et kanaman ağrın falan olursa hiç bekleme acile git
Sara Sevdahasan keski kaldirmazdun .Cunki 6 aydan sora oyle agir seyler yapmak olmazki 😔cocuga zarar verirsin.Bir daha oyle seylere dikkat et.Agrin yoksa hicbiseycik olmaz ama bebegin hareketlerunde takip et canim