Busbus94 Biz aldık canım mayısta doğumum olcak hayırlısıyla 28+4 haftalığız şuan, mayıstan sonra kullanmaya başlayacağız inşallah:) beğenerek indirimden almıştık özellikleri hoşumuza gitti chicco’nun anne yanı beşiğine çok benziyor. Kullanıcı yorumları da gayet iyiydi umarım bizde kullanırken aynı şekilde severiz🙏🏻☺️