Alazla 20.haftayi bitirdik 21 icindeyiz artik. Neler yaptiniz hazirliklara basladiniz mi ? Göbişler ne durumda ? Harekete geçtiler mi hissediyor musunuz ?
Beyza26 Alazla bizde 20. Haftaya giricez 2.gebeliğim göbeğim aldı başını gidiyor 😄 hareketlerini de 1 aydır hissediyorum ama bizim ki hala kendini göstermedi cinsiyetini öğrenemedik 🧐
busrasahinn Alazla 2. Hamileligim 20+0 olduk 16 haftadan beri hissediyorum paşa beyimi ❣️😂 daha bir tek zibin bile almadım 🙈 göbek desen kocaman ben burdayım diyo 😂 67 ile hamile kaldım şuan 62.50 yim ❣️🙏
Sevgigursoy Alazla bütün 21 haftalık olduk , göbüşüm maşallahı var normaldede su içsem şişen bi göbeğim vardı 😁 pazartesi detaylıya giricem heycanlıyım🐣 ilk erkek sonra kız dediği için bişey almadık detaylıdan sonra inşallah
Buse91 Alazla 20 haftalık olduk tam.19.haftada hissetmeye başladım😊 alışverişini bitirdim bile sayılır odasıyla bebek arabası kaldı sadece😇
gulhannsymn Bende 20+5 deyim çok güzel gidiyo çok şükür göbeğim çok fazla çıkmadı😄 hareketleri artık yavas yavas hissediyorum😍 sizin nasıl gidiyo hareket hissediyo musunuz
Alazla gulhannsymn ilk gebeligim oldugu icin anlayamadim o mu gaz mi diye 😊 pıt pıt atma dokunma seklinde basladi doktoruma sordum evet o dedi😊 hazirliklara basladiniz mi
gulhannsymn Alazla bi tane tulum bi kaç zıbın aldım bu kadar sadece başlamadım henüz nerden başlycam hiç bilmiyorum 🙈😄 siz başladınız mı
Bebekanne Bizde 20+5 iz çok şükür 🙏🏻👼🏼 Çok hareketli ben 18. Haftada hissetmeye başladım maşallah yerinde durmuyor ☺️
Beyza26 Alazla yeni anneler çok heyecanla hazırlık yapıyordur tabi ikinci bebe olunca ben son haftalara kadar bişey yapmayı dününmüyorum 😁
Alazla busrasahinn 2.gebeliklerde kaygi duzeyi biraz daha az sanirim 🤗bulantiniz mi oldu kilo verdiniz
Alazla gulhannsymn ben de baslayamadim henuz ayrintiliya girip cikayim sonra diyorum saglicakla gelsinlerr🤗🤗
Alazla Sevgigursoy bizimki de cok gec gösterdigi icin emin olamiyorum 19.haftada ögrendik cinsiyeti umarim ayrintili ultrasonlarimiz da iyi gecer 😊😊