Nisaakan_35 Sumeyye_g benim laktosit mi ne o sadece yüksek çıktı diğerleri hep negatif orantıda tek onda yüksek işareti vardı
Nltka Adsmyr üşütmede çok etkili oluyor karnını ayaklarını sıcak tut üşüdükçe de tetiklenir demişti doktorum
Nltka Nisaakan_35 ben iki kere yaptırdım idrar kültürü ama özelde yaptırmıştım devlet yapıyor mu bilmiyorum 🤷🏻♀️ Kültürde üreme olmadığı için zaten toz ilaçları verip verip gönderiyor doktorda idare ediceksin doğurana kadar diyor
Prens_annesiyim Nisaakan_35 ben iki kutu kullandım bir sıkıntı olmadı aile hekimim vermişti kadın doğum doktoruma sordum kullana bilirsin demişti
Ayseguulll Nltka bende de aynı şekilde sarı alıyor ve arada yoğurt gibi beyaz bişey akiyor sürekli fitil manurol kullanıyoruz ama yine aynı daha fitil bile yeni bitti tekrar başladı sanırım enfeksiyon😑