Mom46 aynı durum bende de vardı 😅 gerçekten çok tuhaf hissediyo insan kendini 😅 doktoruma sordum ben, bizim bebiş ters duruyordu 32.haftaya kadar o yüzden ayaklarını hareket ettirdikçe hissedersin demişti. Şimdi doğum pozisyonunda kızım o yüzden artık hissetmiyorum 🤩 belki seninki de öyledir canım